10:38

"By wyżyć się literacko" + zapowiedź książki.

Dzień dobry!

Mam na imię Monika- znacie mnie zapewne z bloga www.dziegielowska.pl

Jak zapewne zauważyliście na poprzednim blogu mnóstwo miejsca poświęcałam tam literaturze- zarówno kobiecej, jak i dziecięcej. Z uwagi na fakt, że opisywałam tam niewielki procent faktycznie przeczytanych książek, postanowiłam założyć blog stricte książkowy, tak bym miała możliwość wyżyć się literacko.

Mam nadzieję, że będziecie częstymi gośćmi Książek Magii :)

Blogowanie tu zaczynam od zapowiedzi ciekawej książki, a mianowicie „Droga Karolino” autorstwa Kristy Woodson Harvey.

Powieść napisana w formie listów do małej Karoliny przez jej matki- biologiczną i adopcyjną wzrusza do głębi...


Frances Khaki Mason to pozornie spełniona kobieta. Pozornie, bo mimo że ma kochającego męża, wspaniałego synka i odniosła sukces jako dekoratorka wnętrz, to jednak brakuje jej drugiego dziecka...

Jodi to kuzynka męża Frances, dziewiętnastolatka, która właśnie skończyła odwyk i jest w ciąży.

Obie te kobiety, mimo że są całkowicie odmienne łączy więź. Frances otacza kuzynkę opieką i wspiera ją w decyzji odnośnie urodzenia dziecka. Wkrótce Jodi, zmagająca się z trudami macierzyństwa poprosi Frances o nietypową przysługę...

Jak potoczą się losy bohaterek?
Czy rodzina to tylko więzy krwi?
O tym wszystkim dowiemy się już wkróce.

Premiera powieści „Droga Karolino” wydanej przez Wydawnictwo Dreams już wkrótce!

1 komentarz:

  1. Powieść ta jest na pewno ciekawa i emocjonująca. Czytam właśnie książkę "Drogie maleństwo" Julie Cohen, która też jest o podobnej tematyce, lubię takie lektury, które dotykają życiowej problematyki i bardzo chciałabym przeczytać także tą :).
    Gratuluję założenia tego bloga i życzę wszystkiego dobrego, szczęścia oraz wszelkiej pomyślności,miłych chwil z książką i wielu fanów "Książek Magii", do których też się przyłączam :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Książek Magia... , Blogger